Chaparri - Chiclayo

vrijdag 18 februari 2011

Equador

na een 4-daags verblijf in de surfstad van Peru, vertoef ik nu in Cuenca, Equador. Het reizen is eindelijk begonnen. Morgen trekken we te paard de bergen in. Momenteel ben ik aan het reizen met Wouter, een mede-Antwerpenaar (heerlijk) en Jolinde, een meisje uit Leuven die we hier ontmoet hebben (grappig accent!). Het driekoppig gezelschap zal de komende dagen lief en leed delen. Wat staat er nog op het programma: morgen dus eerst met de caballos de natuur verkennen rond Cuenca, 2 dagen later verlaten we cuenca en is het doel het natuurpark Cajas. Daar gaan we enkele dagen rondtrekken van refugio tot refugio. Hopelijk is mijn slaapzak bestendig tegen de grillige sierra-temperaturen. We shall see : )

Mijn vlucht naar de Galapagos-eilanden staat geboekt op 1 maart met terug vlucht op 15 maart naar Quito, hoofdstad van Equador.

Ik weet dat ik nog veel moet vertellen maar het zal voor een andere keer zijn.
Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten